Vi bruger cookies!

amtsavisen.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.amtsavisen.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Gæsterne vender tilbage for det gode værtskab


Gæsterne vender tilbage for det gode værtskab

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

I Haderslev har Danhostel flere gæster en tidligere. Parret som driver vandrehjemmet, mener at det er særligt værtskabet og den hjemlige atmosfære, som får gæsterne til at komme igen.

Pia og Peter Jørgensen driver Danhostel i Haderselv, som har haft særligt mange besøgende i. Parret mener selv, at blandt andet promoveringsvideoer på Facebook har givet dem opmærksomhed, og at det gode værtskab får gæsterne til at komme tilbage. Her er fem årsager, som parret mener, har styrket deres vandrehjemmet.

 

 

 

 

1
Bag receptionen kan værtsparret gå direkte ind i deres dagligstue, hvilket betyder, at de altid er tæt på deres gæster.Fotograf: André Thorup

Når gæsterne kommer til os, så gør vi, hvad vi kan for at hjælpe dem. Jeg tror, de føler en lidt familiær og hjemlig atmosfære i receptionen. Den kontakt oplever man ikke i en hotelreception.

2

Vi er ikke særlig strikse, men det hjælper at have regler, som vi håndhæver, for at gæsterne kan få en så god oplevelse som muligt. Det sker blandt andet, hvis nogen larmer eller opfører sig sådan, at de generer de andre gæster.

3

Vi får meget ros for vores hygiejne, som vi går meget op i. Lige nu har vi hyret et rengøringsselskab, fordi vores faste personale ikke kan nå rengøringen, når vi har så mange værelser i brug.

4

Vi tager os god tid til vores gæster, som tit kommer og snakker om både godt og skidt. Gæster kommer nogle gange med vin eller blomster, når de forlader vandrehjemmet, fordi de har været tilfredse med vores værtskab.

5

Vi blev kult på Facebook, efter vi lavede en rækker videoer. Vi har gjort det naturligt, og i filmene viser Peter hvilke muligheder turister har i området som cykling og kanoroning. Det skete gennem et samarbejde med én, som laver online markedsføring.