Vi bruger cookies!

amtsavisen.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.amtsavisen.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere

Positiv/negativ branding


Positiv/negativ branding

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Læserbrev. 

Der bliver ofte snakket meget om, hvor vigtigt det er at brande Randers. Det bør gælde hele vores kommune og ikke blot Randers by. Snakken går naturligt nok på både den negative og den positive branding. Hvad er hvad?

Selvfølgelig er det vigtigt, at vores kommune tiltrækker virksomheder. Det er jeg fuldt ud enig i. Det giver arbejdspladser til vores borgere og skattekroner til vores kommunekasse. Økonomien i vores kommune styrkes. Det er vigtigt at holde hjulene i gang.

Der, hvor kæden hopper af for mig, er, når en stor del af vore medborgere glemmes. Når alt kommer til alt, så bør vores kommune stå som garant for alle borgere. Det at have tilfredse borgere er en styrke, og det tror jeg på den lange bane, at vores kommune kommer længst med. Kunne det ikke tænkes, at hvis Randers Kommune blev brandet som en social bevidst kommune, ville det tiltrække nye borgere og nye virksomheder? Lad os dog tage hånd om vore børn, de unge, de arbejdsløse, enlige forsørgere, de ældre. Er sikker på, at man kommer længst ved at se muligheder frem for begrænsninger. Det sidste vil jeg gerne være garant for både som byrådskandidat for Velfærdslisten, og ja så fordi jeg er mig :-)