Vi bruger cookies!

amtsavisen.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.amtsavisen.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere

Udnyt tiden: Sådan støvsuger du, mens den lille sover


Udnyt tiden: Sådan støvsuger du, mens den lille sover

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Støvsugeren har for længst vundet kampen over kosten i de danske hjem. Men på et punkt fører det simple træredskab stadig: støjniveau.

En dugfrisk analyse blandt danskerne viser, at netop støvsugerstøj er den husholdningslyd, der generer danskerne mest. Og det passer dårligt ind i en hverdag, hvor danskerne godt kunne ønske sig mere ro og tid for sig selv.
Nu har Electrolux lanceret støvsugeren UltraSilencer Zen, som er mere lydsvag end en almindelig samtale. For at vise, hvor stille UltraSilencer støvsugeren virkelig er, lavede Electrolux en lille prank med en mødregruppe og deres børn, som de netop havde fået til at sove. Se, hvad der skete, her:

Mindre støj og mere tid i hverdagen

Med den nye støvsuger UltraSilencer Zen kan rengøringen vendes fra et nødvendigt onde til mere tid for sig selv og sin familie. Støvsugeren er nemlig så stille at, den kan hives frem, lige når det passer bedst ind i ens hverdag og samtidig kan man udnytte tiden til at høre radio, snakke med resten af familien eller bare nyde en ”stille” stund for sig selv.

Den nye UltraSilencer har bl.a. en lydsvag slange og mundstykke, der gør støvsugningen mere stille end nogensinde før. Men ikke på bekostning af effektiviteten. Støvsugerens aerodynamiske design og det dybtgående mundstykke, sikrer at du får en effektiv og kraftfuld støvsugning. UltraSilencer Zen har desuden et digital display på håndtaget, som gør det let at se, når støvsugerposen og filteret skal skiftes.

Om annoncørbetalt indhold på vores nyhedssites

Indholdet i denne artikel er ikke lavet af vores redaktion, men af annoncøren selv eller dennes samarbejdspartner.

Vi er optaget af, at der er en tydelig skillelinje mellem redaktionelt og kommercielt indhold.
Hvis du oplever, at denne eller andre annoncer er utydeligt mærket vil vi gerne høre det fra dig.