Annonce
Erhverv For abonnenter

Derfor er danske kunder så utilfredse: - Vi har en DNA-udfordring i Danmark. Det er ikke fint at udøve service

- De fleste af os er opdraget med, at alle er lige, og du skal ikke komme og tro, at du er mere end mig. Derfor er der mange, der ikke synes, at det er fint at yde service, siger Henrik Meng. Han oplever tit selv, at ekspedienter virker ligeglade med ham, når han kommer ind i en butik i København. Foto: Søren Bidstrup
Dengang Fona var flinke, og købmanden eller tøjbutikken gav dig varer med hjem i udvalg, hører fortiden til, mener Henrik Meng. Og det er der flere årsager til, siger manden, der i 30 år har rådgivet store detailvirksomheder om god service. - Det er ikke højstatus at have et servicejob, mener han.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Kultur For abonnenter

Krig og nye gæster påvirker hverdagen på Badehotellet: Sæson 7 balancerer fermt mellem feelgood og mere alvorsfulde takter

DEBAT

Opdateret: Kommentarfeltet under artikler virker igen

INFO: Vi har haft nogle tekniske problemer på vores hjemmeside, som har betydet, at det ikke har været muligt at debattere og skrive kommentarer under artiklerne. Problemet er nu løst. Vi beklager bøvlet og takker for tålmodigheden.

Randers For abonnenter

Afsløring: Prestigeprojekt på Kongens Ege sendt til tælling - Benhårdt slagsmål om millioner

Annonce