Annoncørbetalt indhold

Ny iPhone 13 er lanceret med manér

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Når Apple træder op på den store scene til deres årlige lanceringer af nye produkter, følger alle med. Deres brugere sidder klar i spænding, erhvervslivet afventer hvilke nye produkter, de kan se frem til, og om det er noget, der bliver taget godt imod. Ydermere sidder aktionærer klar, og de må forholde sig til, om det ser lovende ud eller ej.


Annonce

I år har Apple ikke skuffet, og det virker til at være en utrolig stærke iPhone 13-serie, der blev præsenteret. Under præsentationen er vi blevet introduceret til de nye modeller, som hedder henholdsvis iPhone 13, iPhone 13 Mini, iPhone 13 Pro og iPhone 13 Pro Max. De nye modeller bliver prissat i et relativt bredt spænd, så der er noget til alle personer, uanset om man har interesse i alt den nyeste teknologi, eller om man måske kan ”nøjes” med den billigere udgave, som stadigvæk er spækket med ekstra udstyr.


Nyt og forbedret kamera samt processor til iPhone 13

Hver gang Apple lancerer en ny iPhone, venter forhandlere og tilhængere spændt på, hvad der kommer af nye features. Som et af de største brands i verden kan man nemlig ikke komme udenom, at der er enorme forventninger hvert eneste år, når de præsenterer de nye modeller. Og igen i år har de vist, hvorfor det er øverst på tronen, når det kommer til mobilen.


Kameraet er altid et stort omdrejningspunkt, og dette fokus er kun blevet større i forbindelse med den øget tilstedeværelse folk rundt om i verden har på sociale medier, men også den måde hvorpå de bliver brugt. Det sætter større krav til kvaliteten af din skærm, men selvfølgelig også dit kamera, som skal tage billeder eller video.

I alle modeller er kommet en ny feature kaldet cinematic video mode, som gør, at man nærmest kan filme, som man gør det i Hollywood. Ydermere er ultravidvinklen blevet opgraderet, hvorfor det nu er blevet muligt at få endnu mere unikke billeder.


En anden stor ting er opgraderingen af processoren, som i alle modeller er A15 Bionic. Det er til stor glæde for de kommende forbrugere, der nu kan se frem til en hurtigere, og mere effektiv iPhone som giver et markant løft til brugeroplevelsen.


Forudbestillingerne af iPhone 13 er allerede godt i gang

IPhone 12-serien var en stor succes på forudbestillinger og i sin helhed, da den allerede efter 7 måneder sikrede Apple over 100 millioner solgte enheder. Men det lader til at være en rekord, man agter at slå – og efter lanceringen har de fået en god start.


Flere eksperter mener, at det var en rigtig god lancering, hvor brandet fik stadfæstet deres position, som det største navn inden for branchen.

Hos flere forhandler melder man allerede nu, at der har været stort efterspørgsel på at forudbestille den nye iPhone 13, hvilket glæder de individuelle forhandlere og nok også noget, som Apple er glade for.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.