Annonce
Navne

Randrusianer ansat hos fremadstormende it-virksomhed

Annonce

25-årige Nick Moeskær, der er født og opvokset i Randers, er netop blevet ansat som ansvarlig for betalt markedsføring hos sommerhussøgemaskinen Campaya, der oplever stor vækst.

Forud for sin ansættelse hos Campaya har han færdiggjort en professionsbachelor i e-handel ved Erhvervsakademi Aarhus, ligesom han blandt andet har arbejdet med e-handel og digital markedsføring i Speedline A/S og i et digitalt marketingbureau i Aarhus.

Hos Campaya får Nick Moeskær ansvar for virksomhedens betalte digitale tilstedeværelse. Han skal blandt andet sørge for, at Campayas mere end 120.000 danske sommerhuse og internationale ferieboliger bliver synlige i Google på tværs af mange forskellige sprog.

Campaya samler sommerhusene i Danmark og ferieboligerne i udlandet fra alle de store og små udlejningsbureauer på én hjemmeside, så det bliver så let som muligt at finde indkvarteringen til ferien. Portalen findes på 10 sprog, og Nick Moeskær får til opgave at sikre så stor synlighed for virksomheden på tværs af de mange markeder som muligt.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Annonce