Annoncørbetalt indhold

Skal du flytte din virksomhed online?

Annonce

Nye undersøgelser viser, at vi danskere bruger internettet som aldrig før, når vi skal købe produkter og ydelser på nettet. Det betyder også, at det er blevet vigtigere end aldrig før at være synlig på nettet.

Hvis din virksomhed endnu ikke har flyttet sig op i den digitale superliga, så er det ved at være på tide. Men hvem hiver man fat i, hvis man ønsker at få en solid start på internettet.

Hvis du ønsker at få outsourcet alt indenfor den digitale omstilling i din virksomhed, så kan det være en god ide at hive fat i et 360 grader webbureau.

Men hvad er et 360 grader webbureau og hvorfor skal du vælge et full service bureau fremfor en freelancer eller konsulent?

Et full service 360 grader webbureau kan hjælpe dig med alle grene indenfor digital. De kan både hjælpe med at udvikle en ny hjemmeside og markedsføringen. De kan også hjælpe med at lægge en strategi, hvordan hjemmesiden bør se ud og hvilke markedsføringskanaler der skal fokuseres på.

En af fordelene ved at vælge et bureau fremfor en konsulent er, at du får et hold der kan sparre med hinanden og har samlet en masse erfaring, det kan være en stor fordel, hvis du ønsker at skabe nogle højprofessionelle løsninger.

Derudover er du også sikret en backup, hvis der skulle opstå sygdom eller andet.

En anden fordel ved at vælge et bureau er, at de er vant til at arbejde med store professionelle løsninger, der kan tage forretninger op i den helt store superliga.

Hvis du har et budget på under 10.000 kroner, så er det nok ikke et bureau du skal vælge. Hvis du skal have lavet en ny hjemmeside hos et bureau, så løber prisen hurtig op i 50.000 – 100.000 kroner.

Hvis du bare skal have lavet en simpel hjemmeside og få lavet lidt SEO arbejde, så kan det oftest hurtigt betale sig, at bruge en freelancer.

Der er også forskel hvor i landet, som du vælger et webbureau, vælger du et webbureau i København, så er priserne ofte 50% dyre end hvis du vælger et bureau placering på fyn eller jylland.

Et godt råd er, når du skal vælge et webbureau er, at du spørger dit netværk, hvad deres erfaring er og om de kan anbefale et bureau.

Det kan være en god ide at ringe til de cases de fremviser på deres hjemmeside og hører dem, hvordan deres oplevelse med bureauet har været.

Du skal huske på, at du kan brænde nallerne, hvis du kommer til at vælge et forkert webbureau, så vær meget forsigtig og gør dit forarbejde, før du kaster dig over et webbureau.

Du bør altid tjekke virksomhedens Trustpilot, Facebook og omdømme, før du tager en beslutning.

Denne artikel er sponsoreret af Morningtrain.

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.