Byen til Vandet


Byen til Vandet

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

Læserbrev: Nu er der efterhånden gået så lang tid, siden ideen blev født. For den nye generation er det vigtigt at få at vide, hvorfor byen skal ned til vandet. Diskussioner rundt om i landet går på, at der "overbygges" således, at store lejligheder kommer til at stå tomme. Måske er det sket i Aarhus, hvor der mangler millioner på socialbudgettet.

Letbane, Dok1 har bevirket et stort hul i kassen og også påvirket skolebusdrift i Nørredjurs. Der skal ryddes op efter den tidligere borgmester.

Jeg savner ikke at kikke på flotte planer, hvoraf der er hele tre. Men en politiker, der vil stå frem og forklare, hvorfor det er vigtigere at overbygge. Godt nok luner det i kommunekassen, men det er vel ikke alene formålet.

Skal vi have samme umulige trafikale forhold som i Aarhus, hvor trafikken hver morgen bryder sammen ved Randersvej.

Det er for nemt for borgmesteren at underkende et projekt i Dronningborg. Det er for dyrt, siger han. Det kommer da an på, hvad man får for pengene. Fortjener tunnelen ikke mere opmærksomhed.

Den nye trafikminister elsker store dyre projekter, og han kan sikkert anvise lånemuligheder og støtte udefra.

Det har Randers fortjent.

Når de trafikale forhold ind og ud af byen er i orden. Så er det tid til nybyggeriet.

Byen til Vandet

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce