Jeg er stolt af vores folkeskole i Randers

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

Læserbrev: Her på førstedagen for det nye skoleår fortjener vores personale en stor ros for den indsats, de leverer hver dag for at lære vores børn så meget, som de kan. Jeg har selv et barn, der i dag starter i 1. klasse på Østervangsskolen, en folkeskole her i Randers Kommune. Et helt bevidst tilvalg fra vores side, da vi ønsker at bakke op om og styrke vore til tider udskældte folkeskoler. Selvom jeg måske i starten var lidt lunken ved tanken, har jeg kun ros tilovers for vore lærere, pædagoger og ledelse på Østervangsskolen. Vi har et fantastisk samarbejde, som jeg forventer fortsætter gennem hele vores barns skolegang.

Vi skal som forældre turde stille forventning og krav til skolen og ikke mindst til os selv og vores børn.

Der skal være plads til alle, og der skal tages højde for de udfordringer, et barn kan have.

Der skal være retning, struktur og fokus. Det har vi på folkeskolerne i Randers Kommune takket være reformer og vores skolestrukturplan.

På den måde sikrer vi en folkeskole i balance, elever i læringsmiljøer, der skaber trivsel, samt rammer, hvor personalet kan udvikle og udfolde sig.

Jeg er stolt af vores folkeskole i Randers Kommune.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce