Gå til indhold
Annonce
Randers For abonnenter

Kunder ærgrer sig efter lokal købmands-konkurs: - Stort tab for byen

- Mega-ærgerligt, meget kedeligt, et stort tab for byen. Sådan lyder reaktionerne fra kunderne i Øster Tørslev, hvor købmanden har opgivet at drive butikken videre.
Poul Erik Andersen kalder det meget kedeligt, at Øster Tørslev kommer til at så uden købmandsforretning Foto: Lone Hammer Sørensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce