Gå til indhold
Annonce
forside

35-årig havde amfetamin i bilen

En 35-årige mand fortryder sikkert i dag, at han lige over midnat kørte gennem Storegade i Randers i sin bil - et sted, hvor man ikke må køre.

Foto: Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce