Gå til indhold
Annonce
forside

Bent H.: Skejby-byggeriet er rettet op

Der var noget at komme efter tidligere, men nu er der styr på sygehusbyggeriet i Skejby, siger formand.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce