Gå til indhold
Annonce
forside

Frederiksberg åbner døren på klem for metroklager

Frederiksberg Kommune giver nu alligevel borgere mulighed for at klage til Natur- og Miljøklagenævnet over aftenarbejde på metrobyggeriet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce