Gå til indhold
Annonce
Østjylland

55 nye plejeboliger begynder at tage form

55 nye plejeboliger i Søhusparken i Ebeltoft er ved at træde i karakter. Der er netop holdt rejsegilde for byggeriet, som DjursBO, en sammenlægning af Boligforeningen Djursland og Ebeltoft Boligselskab, står bag. Den massive udbygning vil bringe antallet af plejeboliger i Søhusparken op på 110.

Formand Ninna Thomsen (S) fra kommunens udvalg for ældreområdet holdt tale ved rejsegildet for 55 nye plejeboliger i Søhusparken i Ebeltoft. Privatfoto: Syddjurs Kommune
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce