Gå til indhold
Annonce
Østjylland For abonnenter

Amcor tjener igen flere penge: Ejerne hæver million-udbytte

Efter en årrække, hvor det gik den forkerte vej, har emballage-firmaet Amcor nu for andet år i træk afsluttet regnskabsåret med flere penge i posen.
Færre renteudgifter og mindre tab på valutakurser er med til at sikre Amcor på Hattingvej et godt regnskab. Arkivfoto: Søren E. Alwan
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce