Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Brand- og redningsfolk blev nytårs-mønstret

Årets første weekend er traditionelt tidspunktet, hvor brand- og redningsberedskaber mødes, ser tilbage på det gamle år, kigger frem mod et nyt og uddeler skulderklap til hinanden.

Brandstationen i Mariager tæller i alt 13 brandmænd. Her ses de fleste af dem. Det er brandstationsleder Johnni Møller yderst til højre. Foto: Lars Rasborg
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce