Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Efter rådhusbrand: Nu genåbner Borgerservice i Grenaa

Efter to dages afspærring og lukning af rådhusbygningen i Grenaa åbnes der på ny for borgerbetjening fredag morgen. De berørte medarbejdere placeres forskellige steder, mens der arbejdes på at gøre lokalerne brugbare igen.

Efter to dage med lukkede døre pga. brand er Borgerservice i Grenaa igen klar til at tage imod byens borgere. Arkivfoto: Mathias Fredslund Hansen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce