Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Firmaer siger nej til vandrehjem

Ejeren af Casablanca på havnen på Anholt vil gerne lave vandrehjem til 60 overnattende. Virksomhederne frygter fremtiden, hvis det bliver en realitet.

<p>Havnen på Anholt skal være forbeholdt virksomheder og industri, som ikke skal udsættes for klager fra overnattende, lyder protesterne mod vandrehjemmet. Arkivfoto: Søren Andersen</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce