Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Folkeskolen skal have et kvalitetsløft

Eleverne skal lære mere i skolerne i Norddjurs Kommune. Man har gjort en del - men der skal mere til.

<p>Det er blandt andet resultaterne af de nationale tests i folkeskolen, der har fået kommunalpolitikerne til at beslutte sig for, at der skal ske en markant forbedring af de læringsmæssige tiltag. Foto: Scanpix</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce