Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Fra minus 7,1 til plus 5,1 millioner kroner

Ådalsskolen mister årligt 7,1 millioner kroner, mens Hornslet Skole indkasserer 5,1 millioner kroner.

Et flertal i Syddjurs Byråd er i gang med at fordele penge til skolerne på Syddjursland. De står bag et forlig, som skal endeligt godkendes i byrådet. Det bliver formentlig en formssag. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce