Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Højskoletur til Gellerup ramt af indbrud

Det blev en oplevelse på godt og ondt, da 65 højskoleelever i denne uge tilbragte et par døgn i Gellerup-parken.

Louise Panslev (tv.) og Agnete Bønnerup vil ikke lade indbruddet overskygge de gode oplevelser i Gellerup-området. Foto: Jan Bjerre Lauridsen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce