Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Laurbjerg får sin vilje: Byens togstation genåbnes i 2021

Et politisk flertal uden om regeringen har i november modtaget det beslutningsgrundlag, der skal gøre det muligt at genåbne Laurbjerg Station i Favrskov Kommune. Den nye station skal ifølge planen tages i brug med udgangen af 2021.

Det er endnu ikke besluttet om det kommende trinbræt ved Laurbjerg Station skal være en skrabet udgave, som ses her, eller om der udover den obligatoriske rejsekortstander skal være både billetautomat, elevatorer, affaldsspande og stationsskilte på stedet. Illustration: Banedanmark
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce