Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Ny forening: "Madspildsaktivisme for alle"

Ny forening vil indsamle og opbevare overskudsmad fra supermarkeder. Maden skal tilberedes og serveres ved fællesspisninger.

Madspildspensionatet har indgået aftaler med lokale supermarkeder om at gemme/fryse noget mad som dernæst indsamles af Madspildspensionatet. Frivillige tilbereder det herefter i kommunale faciliteter. Pressebillede
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce