Gå til indhold
Annonce
Østjylland For abonnenter

Private skal bekæmpe kæmpebjørneklo

Nu skal det være slut med kun at se kommunens folk trække i arbejdstøjet for at få bugt med den invasive og skadelige kæmpebjørneklo, som Naturstyrelsen har udpeget som uønsket i den danske natur.

Kæmpebjørnekloen kan være svær at slippe af med, når den først har fået frø. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce