Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Styrelse efter koangreb: Hundeejere må tænke sig om

Østjyllands Politi er stadig i gang med at "undersøge forhold og skiltning", efter at en 42-årig tysker blev angrebet af en eller flere kreaturer i Mols Bjerge i sidste uge.
Naturelskere har mulighed for at nyde både natur og det græssende kvæg på tæt hold i Nationalpark Mols Bjerge. Man skal dog være sit eget ansvar bevidst, når man går ind i folden - især som hundeejer - påpeger Naturstyrelsen. Foto: Jakob Binderup
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce