Gå til indhold
Annonce
Østjylland

Turistbus udbrændte på Landevejen

En turistbus fra Randers Turistbus udbrændte natten til søndag. Bussen brød i brand, da den ved 3.30-tiden var på vej fra Aarhus til Randers ad Landevejen ved Hadsten.

<p>De unge fodboldspillere er på vej hjem, efter at deres bus i nat brød i brand nær Køln i Tyskland. Arkivfoto: Jørgen Amorsen.</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce