Gå til indhold
Annonce
Randers

Atletikvennernes løbeår løbet i gang

Traditionen tro indledtes fællestræningen til årets Fladbroløb i skoven med efterfølgende gløgg og æbleskiver i Skovhuset.

Så er dagens løbetræning i gang. Alle sætter en ære i at gøre sig fortjent til Maj-Britts og Mogens? æbleskiver og gløgg. Foto: Lars Rasborg
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce