Gå til indhold
Annonce
Randers

Badutspringere indtog byens nye parkourbane

Unge fra RgFs parkourhold indviede nyt anlæg i Tronholmparken lørdag. Regnen gjorde det glat, så der blev dog holdt lidt igen med de mest vovede moves.

Der var drabelige stunts, da den nye industri-parkourbane blev indviet. Selv om der også blev passet på, fordi regnen havde gjort banen glat. Foto: Kim Haugaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce