Gå til indhold
Annonce
Randers

Beboere: Det er da træls med de nedrivninger

Kommunens planer om udvidelse af Århusvej skaber både usikkerhed og trods hos tilbageværende beboere og ejere, selv om der kan gå 15-20 år, inden der sker noget afgørende.

En halv snes beboelseshuse er blevet revet ned som blandt andet her, hvor der nu er skabt luft til udvidelse af vejen til sin tid. Foto: Lars Rasborg
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce