Gå til indhold
Annonce
Randers

Beboere er trætte af farligt vejkryds

Farligt. Nu skete det igen. En bilist overså sin ubetingede vigepligt i et vejkryds i Vorup, hvor der ikke er hajtænder. Nu vil Randers Kommune tage sagen op.

Kim Sørensen er godt træt af at bo klods op og ned ad et vejkryds, hvor der jævnligt sker ulykker. Foto: Annelene Petersen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce