Gå til indhold
Annonce
Randers

Bøflerne er landet i Vorup Enge

Randers Regnskov har skaffet flere dyr til vådområdet ved Vorup Enge. Nu kan vi både prale med køer, bisoner og bøfler.

Bøflerne gik hurtigt i gang med at guffe i sig af både siv og pil i deres nye hjem. Det må siges at tegne godt for fremtiden. Foto: Lars Rasborg
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce