Gå til indhold
Annonce
Randers

Busselskab spørger passagerer: Er vi gode nok?

Nobina, som overtog bybus-kørslen i Randers for et års tid siden, vil løbende holde sig orienteret om kundernes tilfredshed. Fredag forhørte man sig første gang

Såvel Ibrahim Ayyad (tv) som chauffør Flemming Jespersen har formentlig kunnet udløse ganske gode karakterer for måden, de håndterer passagerer og bus på. Foto: Annelene Petersen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce