Gå til indhold
Annonce
Randers

Byen sagde tillykke med jubilæet

Det eneste, det regnede med, var gaver, da Randers Amtsavis fredag eftermiddag i godt dansk sommervejr havde inviteret til reception i gården bag mediehuset. Det blev - udover masser af blomster og en del flasker vin - til bl.a. kunst, sommerhatte af strå og en redaktionscykel.

Det er vigtigt at være på hat med byen, mente direktør Søren Fischer, der overrakte chefredaktør, Randers Amtsavis, Turid Fennefoss Nielsen og chefredaktør i Det Berlingske Officin Lisbeth Knudsen en stråhat hver. Foto: Lars Rasborg.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce