Gå til indhold
Annonce
Randers

Det har sgu været hårdt

I december blev Sussi Andersen dødssyg. Nu er den karismatiske butiksejer tilbage i butikken Susy i Adelgade, men det har ikke været uden omkostninger.

Kampgejst. I december blev Sussi Andersen indlagt på sygehuset med en dødelig betændelsestilstand i maven. Hun blev rask igen, og hendes butik Susy i Adelgade overlevede også. Foto: Flemming Højer
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce