Gå til indhold
Annonce
Randers

Eks-misbrugere har fået deres egen café

Festlig og rusfri fejring af ny café for eks-misbrugere.

<p>Den røde løber var rullet ud og guldsaksen klar til den officielle åbning af Café Rusfri. Borgmester, Claus Omann Jensen (V), klippede det røde bånd, og de omkring 50 fremmødte til kunne nyde både taler og hjemmesmurte sandwiches i majsolen stråler. Foto: Annelene Petersen</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce