Gå til indhold
Annonce
Randers For abonnenter

Ekspert: Et problem, at lovgivningen ikke bliver overholdt

Men måske er det bedst, at ikke alle af byrådspolitikernes lov- og regelbrud bliver indberettet til Valgbarhedsnævnet, mener en forsker. Det vil nemlig resultere i spildtid på bagatelsager.

<p>Løsningen er ikke at danne et system, hvor ­kommunalbestyrelserne automatisk informeres om eventuelle domme og bøder, mener Roger Buch. ­?Arkivfoto: Richard Sylvestersen</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce