Gå til indhold
Annonce
Randers

Folket ville have kagemand

Folk stod i lang kø for at få del i kagen, der markerede, at cityforening havde 22 års fødselsdag.

<p>Der spares aldrig på kagemanden, når cityforeningen indbyder til gratis kaffebord. Foto:</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce