Gå til indhold
Annonce
Randers

Frivillig omkring kaffebordet i 25 år

For Vibeke Nielsen er dagen i dag ganske særlig. For selv om hun har været en del af beredskabet i Randers og frivillig til Pensionistkaffebordet i 25 år, vil hun bestemt ikke undvære oplevelsen, der byder på både hygge, sammenhold og sjov.

Vibeke Nielsen er frivillig til pensionistkaffebordet i Randers Ugen på 25. år. Hun er en del af beredskabets forplejningshold, og i dag er hun med til at brygge ikke mindre end 1 ton kaffe til de mange fremmødte. Foto: Ole Jakobsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce