Gå til indhold
Annonce
Randers

Gå i gang med havens glæder

Selvdyrket smager af mere, og det er nu, vi skal i gang med det grønne til sommermaden.

Smager en tomat og en peberfrugt ikke bare lidt bedre når du selv har dyrket dem i drivhuset eller på terrassen. Foto: Plantorama.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce