Gå til indhold
Annonce
Randers

Han kræver to mio. af kommunen

Ejeren af et diskotek og et værtshus i Randers kræver 2,2 millioner kroner af kommunen, fordi kommunen indskrænkede åbningstiden.

Ejer. Pauli Andreasen foran Maxim og Maren Knudsen. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce