Gå til indhold
Annonce
Randers

Havndals hal bliver brugt for lidt

Økonomi. Et borgermøde i januar skal oplyse om, hvordan Havndal Hallen kan tilpasse sig byens borgeres vaner. Bliver hallen ikke brugt mere i fremtiden, kan hallen ikke fortsætte som selvejende institution.

Havndals borgere skal hjælpe med løsninger til, hvordan Havndal Hallen igen bliver attraktiv. Foto: Annelene Petersen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce