Gå til indhold
Annonce
Randers

Kommunen går på skattejagt

Randers Kommune vil benytte muligheden for at ansætte en kommunal pantefoged, der skal inddrive restancer hos borgere, der ikke har betalt deres ejendomsskat.

Nu vil hammeren hurtigere falde over borgere, der er i restance med ejendomsskatten. Kommunen ansætter nemlig en pantefoged. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce