Gå til indhold
Annonce
Randers

Kommunen undersøger corona-krisens konsekvenser

Randers Kommune går med i stort projekt, der undersøger corona-krisens konsekvenser for erhvervslivet for at kunne hjælpe lokale virksomheder.
Mange forretninger har været lukket under corona-krisen og har brug for hjælp for at komme godt i gang igen. Randers Kommune går nu med i et fælles projekt, der skal se nærmere på coronakrisens konsekvenser for erhvervslivet. Arkivfoto: Henning Bagger
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce