Gå til indhold
Annonce
Randers

Kommunen vil ikke samle skraldet

I et nyt projekt vil Randers Kommune lade være med at samle skrald op i en hel uge. Formålet er at få folk til selv at rydde op efter sig.

Det kan måske blive en øjenåbner, når kommunen ikke fjerner hensmidt skrald i løbet af den kommende uge. Arkivfoto: Scanpix / Brian Bergmann
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce