Gå til indhold
Annonce
Randers

Kommunen vil producere energi

Selskabet skal producere el og varme i Randers ved hjælp af vedvarende energikilder

Politikerne i Randers overvejer, om kommunen skal etablere et selskab, der skal stå for energiproduktion baseret på vedvarende energi. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce