Gå til indhold
Annonce
Randers

Kommunen vil vide om borgerne er tilfredse

Randers Kommune spørger om borgerne er tilfredse med den kommunale service.

I første omgang spørges borgerne, om de er tilfredse med kommunens tilbud vedrørende børnene. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce