Gå til indhold
Annonce
Randers For abonnenter

Kun en ud af otte får erstatning efter møde med vejhul

Inden for de seneste tre år har 197 bilister krævet erstatning af Randers Kommune. Kun 24 har fået medhold. FDM bekræfter, at det generelt er svært at komme igennem med et erstatningskrav.
Onsdag 4. december om morgenen kom Stine Just Nørgaard i karambolage med et vejhul på Højsletvej i det nordlige Randers. I år har otte bilister anmeldt skader på deres biler på Højsletvej. Ingen har fået medhold. Det samme var tilfældet i 2017 og 2018, hvor henholdsvis to og fem sager blev afvist. Foto: Annelene Petersen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce