Gå til indhold
Annonce
Randers

Minister: Vi skal skabe håb

Venstres populære udlændinge- og integrationsminister Inger Støjberg roste Randers for en god indsats for at få flygtninge i gang med sprog og praktik.

En veloplagt Inger Støjberg fortalte anekdoter og kom med klare budskaber om fremtidens integrationspolitik, da hun mandag talte på Randers Produktionshøjskole. Foto: Lars Rasborg
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce