Gå til indhold
Annonce
Randers

Morgenkaos hos DSB: Togene holdt stille i flere timer

Fejl på signalerne på grund af strømnedbrud i Aarhus natten til fredag gjorde, at der fredag morgen ikke kørte tog hverken ind eller ud af Aarhus.

Aarhus banegård er lukket for al trafik på grund af et nedbrudt signalsystem. Foto: Axel Schütt
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce