Gå til indhold
Annonce
Randers

Nybyggeriet boomer i Randers

Bygningsafdelingen i Randers Kommune ligger i øjeblikket vandret. I løbet af årets første kvartal alene har den modtaget 124 ansøgninger om nybyggeri.

Randers Kommunes byggeriafdeling har i årets første kvartal modtaget et væld af ansøgninger om nybyggeri. Flere steder er skovlen dog allerede i jorden, som for eksempel på dette billede fra Finhvalen i Romalt, hvor der i øjeblikket bygges nye huse. Foto: Lars Rasborg
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce